Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till primär navigationsmeny Gå till senaste numret Hoppa till sidfot

Lärarlärdom

Lärarlärdom logotyp
  • Senaste
  • Arkiv
  • Om
    • Om konferensen
    • Redaktion
    • Kontakt
    • Dataskyddspolicy
Sök
  • Logga in

Senaste

2015: Lärarlärdom
Publicerad: 2017-01-12

Papers

  • Beyond reasoning : pitfalls when developing an interdisciplinary program

    Åsa Gustafsson
    25-44
    • PDF (English)
  • Universiell design för lärande : konceptet för ett paradigmskifte där vi anpassar lärosäten och inte studenter

    Pia Häggblom
    45-52
    • PDF
  • Teaching for 'intersystems analysis': how to create company-specific adaptions of a generic sustanability

    Henrik Ny
    53-91
    • PDF (English)
  • Användning av återkoppling för att stödja studenters lärande: en studie av utbildares upplevelser kring användandet av återkoppling

    Pia Lindahl, Therese Olsson
    92-102
    • PDF
  • Teaching using video-conferencing: approaches and challenges

    Christine Niyizamwiyitira
    103-123
    • PDF (English)
  • A framework for entrepreneurial learning in higher education

    Sarah Philipson
    124-162
    • PDF (English)
  • Generella kompetenser och forskningsanknytning i utbildningen - en akademisk slinga för dataloger

    Braco Veletanlic, Kamilla Klonowska
    163-181
    • PDF
  • How to increase the students' degree of involvment and participation in project based courses?

    Diana Saplacan, Marijana Teljega
    182-211
    • PDF (English)
  • Assessing co-creation of value using service science to promote students shift from passive to active learners

    Jennifer Contreras, Päivi Jokela, Anne Norling
    1-24
    • PDF (English)
Visa alla nummer

Språk

  • Svenska
  • English

978-91-88357-08-3

Mer information om det här publiceringssystemet, Plattform och Arbetsflöde av OJS/PKP. Public Knowledge Project