Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Senaste
Arkiv
Ahead of print
Om
Om tidskriften
Bidrag
Redaktion
Kontakt
Dataskyddspolicy
Søg
Registrera
Logga in
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 20 Nr. 1-2 (2015)
Årg. 20 Nr. 1-2 (2015)
Publiceret:
2016-02-01
Articles
Förskollärarens ansvar: från självpåtaget till pålagt och delvis legitimerat
Anita Eriksson
8-32
PDF (Svenska)
Validitet och lärares bedömningar
Stefan Johansson
33-53
PDF (Svenska)
Grundskollärares ämnesdidaktiska bedömningspraxis, exemplet historia
Johan Samuelsson
54-78
PDF (Svenska)
Blivande lärares frågor vid handledning - Gör jag en kvalitativ studie med kvantitativa inslag?
Susanne Gustavsson, Anita Eriksson
79-99
PDF (Svenska)
Jazzklass. Folkhögskolan som intermediär utbildningsinstitution
Erik Nylander, Tobias Dalberg
100-126
PDF (Svenska)
Perspektiv på plats – 15 professorers uppfattningar av platsens betydelse för lärande och undervisning utomhus
Anders Szczepanski, Per Andersson
127-149
PDF (Svenska)
English summaries
150-160
PDF (Svenska)
Redaktionellt
Det pedagogiska fältet
Lisbeth Amhag, Feiwel Kupferberg
3-7
PDF (Svenska)
Sprog
English
Svenska
Dansk
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Indsend
Indsend